m@aF an Aq??




entahla.. mungkin ini hanya perasaan aku..
yg asyik tidak menentu..
mungkin aku malu untuk menegur dia..
tp tidak beerti aku tidak ambil tahu langsung kisah hidupnya..

aku terbaca kata-kata dia..
hati aku terdetik dan berkata..
Adakah aku mengecewakannya?
Adakah aku melukakan hatinya?


aku tidak akan lagi membuatkannya kecewa lagi dengan sikapku ini..
dengan membuat kesimpulan segera..
lalu aku meminta maaf padanya
 yg sering terluka…
OWg mINta MAAf sesangat...!!

tp..
apa yang aku pasti kali ni..
yang ku ungkapkan dari hati..
ingin aku susun sepuluh jari..
memohon maaf ,merendah diri..
sekiranya,kata2 aku mengguris hati..

mungkin juga kesilapan aku..
kata2 dan perlakuan aku melukakanmu..

sebenarnya…
aku masih syang padamu..
dan aku tidak pernah melupakan mu
dirimu selalu memberikan aku semngat tika aku dilanda kesusahan sewaktu ketika dahulu..

aku tahu salah aku...salah aku...salah aku...salah aku....
maafkan aku...atas perlakuan dan kata2 ku yng mmbuatkan kan mu terasa dan kecil hati padaku..
maafkan aku....aku hanya manusia biasa ...maafkan aku wahai kakakku...
maafkan aku…….

p/s : kalau akk x pat nak maaf an eka,xpelah,owg pasrah atas segala yng berlaku..(aku tak tahu ape yang aku lakukan selama ini padenya,tapi yng pasty aku ingin memohon maaf padanya atas segala perlakuan aku, agar tidak mengeruhkan hubungan yng semakin keruh...maafkan aku..
kak mira post ni khas untuk kak mira....~
dgn ikhlas hati owg mngatakn owg minta maaf kak...
maaf kerana tidak dapat menjadi adik baik untuk akak...)
Setiap manusia itu tidak lari dari melakukan kesilapan dan kesalahan....begitu juga dgn eka kak....MAAF DAry adikmu..
~EKA KHAIRINA BAHAROM~


0 comments:

TiCKetS Of M@ BLoGgEr..^_@

Daisypath Friendship tickers
Copyright 2009 I'm 94". All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy