LuLUh ApaBil@ Di RASaI...




Assalamualaikum...
BISMILLAH-IRAHMAN-IRAHIM...

Ya Allah
 apakah semua ini?
Apakah yang kau ingin lihatkan kepadaku?
Aku sudah muak akan semua ini
Kenapa perlu aku?
Aku tidak mahu semua ini
Dan ini bukan kehendak aku
Aku sedar bahawa hati dan perasaan tidak boleh di luahkan dengan kata-kata

Ya Allah
Kenapa perasaan aku terhadap dirinya semakin mendalam
Kenapa perlu AKU?
Aku hanya ingin merasai sedikit kenikmatan cinta daripada kau
Kenapa cinta yang berbeza pula  datang kepadaku..
Arghhhhhhh….
Aku marah pada diri aku sendiri…
Alpa nya aku pada Mu
Ku merasakan dirinyalah yang paling sempurna buatku
Ku letih melayan karenah manusia yang tidak akan bisa memahami diriku
Aku letih Ya Allah…
Tolonglah aku bangun dari kelemasan lautan yang luas ini…
Semakin dia dekat diingatanku
Semakin sukar untuk aku melupakan dan menghargainya…
Sedangkan yang lain????????????????????????
Tinggal hampas sahaja  Ya Allah..
Aku manusia biasa,hamba Mu yang sangat lemah yang tidak dapat menghalang atas segala apa yang kau berikan...
*arghhhhh…
korang mesti akan kata “lupakan sahajalah” “ko yang pikirkan sangat” “ermmm….jgnlah piker sgt”
ermmmm…
~Ya Allah aku tidak mahu akan semua ini saling silih berganti
Kerana aku tidak mahu kau aku lupakan…
Tolonglah daku,pimpinlah daku…………………..
Aku tidak mahu melayan karenah manusia yang tidak akan bisa mengenal erti kasih sayang
Ya Allah aku hanya mahukan cinta dariMu,
Terapkanlah ia didalam hatiku,
Selain itu aku berserah kepadaMu,
Aku tidak mahu bayangannya membayangi fikiranku,
Aku amat letih dan bukan bermakna aku putus asa akan mencari cinta Mu
Tetapi aku letih akan karenah manusia..
Itulah yang dapat aku nyatakan
Ya Allah aku sedar bahawa apa yang dikau berikan adalah satu tarbiyah buatku
Tetapi aku mohon !!!!
Aku ingin sekali memartabatkan agama , bangsa  dan negaraku…
Tanpa perasaan yang mealpakan aku ini…
Maka aku mohon YA RABBI,YA GHAFFUR,YA RAHIM…..
Tolongla daku
Pimpinlah,tolonglah,tabahkanlah,kuatkanlah aku YA ALLAH YA RAHIM YA GHAFFUR …..
*Engkau memahamiku
Mereka tidak
Engkau menyayangiku
Mereka tidak
Engkau menerimaku seadanya tetapi
Mereka tidak!!
Engkau melihatku dengan penuh kasih sayang
Tetapi mereka3x tidak…..!!!

Ya ALLAH CINTA di kau tidak mengenal erti rupa dan harta
Kau sempurna buatku tetapi kenapa hatiku buta buatMu
Tetapi hatiku pula celik buat mereka…
Sungguh hinanya diriku ini..
Ya ALLAH
Celikkan lah hatiku kepadaMu…
Soalan ini hanyalah ku tujukan buatMu kerana segala jawapan hanyalah engkau yang boleh memberikan
JAWAPAN kepada diriku….AmiN~

Doakan lah buat sahabat ini….~
_ _ _ _.....luahan hati sahabatku….uRMmMm…@_@sbarjela…
^_^

~EKA KHAIRINA BAHAROM~



0 comments:

TiCKetS Of M@ BLoGgEr..^_@

Daisypath Friendship tickers
Copyright 2009 I'm 94". All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy